Sunday, August 30, 2009

Til 80'er-middag

Som tidligere skrevet var jeg i går til 80′er-middag, hvor vi skulle være udklædte, så jeg gennemsøgte mit skab for 80′er-relaterede items (der var overraskende mange) og fik gang i de store makeup-pensler. Flere forskellige farver lilla øjenskygge, sort kohl og blå mascara kom der på øjnene, masser af rouge (eller kinderødt, som det hed dengang) på kinderne og naturligvis en lys perlemor på læberne – yndigt!

Jeg lod mig inspirere af 80′ernes store lycramester Azzedine Alaïa til at tage min sorte bodycon Hervé Léger-kjole på, og Madonna gav inspiration til de mange halskæder, armbånd og store øreringe. Jeg ville også gerne have haft et par sorte netstrømper på, men kunne desværre ikke finde nogen uden mønster i. Her er et lille udpluk af billeder fra aftenen med lækker lambrusco (not), rejecocktails serveret på pølsebakker og 80′er-klædte gæster.

[Via http://modeinsider.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment