Tuesday, August 25, 2009

Despre nimic...

In seara de fata prezenta, m-am asezat in fata calculatorului, am cetit ceva bloguri, ziare, mi-am transferat din laptopul de serviciu fisierele mele personale in calculatorul meu (joi imi schimb laptopu’) si ma gandeam la viata asa…ce repede trece saptamana…maine e miercuri si da, maine canta Madonna. Mare concert mare in Parcul Izvor…Astazi toata toata lumea cu care am vorbit m-a intrebat daca ma duc la concert. Le-am spus ca nu…nu mi-am luat bilet, nu ma omor dupa…cu toate ca imi place cum canta tanti. E tare, a scos de-a lungul timpului melodii care m-au atins la suflet, melodii pe care am dansat cu placere. Poate ca ar fi trebuit sa imi iau bilet. Dar nu mi-am luat. Si in concecinta, nu merg la concert. Maine sunt sigur ca toate ziarele vor afisa cu litere maretze pe prima pagina titluri de articole in avanpremiera concertului, iar in zilele urmatoare concertului,…vor analia fiecare detaliu…cate ore a stat Madonna la Bucuresti, unde a mancat, cu cine, cat si ce…Mai uita lumea de probleme, se concentreaza pe evenimentul monden…Uiti de foame citind despre Madonna! E apetisanta, nu am ce zice…in ciuda varstei…se mentine bine…cred ca in formol! Si uite asa o sa treaca si ziua de maine, trece si concertul , mai are lumea ce mai vorbi…Vine joi…mai rezolvam ceva treburi, plec intr-o scurta delegatie, incepe sa adie o briza de week-end, vineri deja week-endul vine trap-galop…sambata si duminica trec pe nesimtite, ca si cum nu ar fi fost si iarasi o vom lua de la capat! Si uite asa trece timpul peste noi. Nu vreau sa las timpul sa treaca pe langa mine! Vreau sa pot fii mai bun, decat ieri si mai putin bun decat maine…Acelasi tratament vreau sa il aplic intelepciunii, rabdarii…lista ar putea continua. Parca astfel de ganduri avem noi oamenii la inceput de an nou…O sa fiu mai…o sa fac mai…Pe mine m-a apucat azi…si mai e destul pana la Revelion. Hai ca incep sa aberez, cred ca am picat in butoiul cu melanco-blegeala si nu vreau sa va plictisesc. Sper ca maine sa fiu intr-o forma (de cozonac) mai buna.

[Via http://lucianhirsu.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment